i'm back bitches!

ja, nu är jag verkligen pepp. jag har fått mina dagar att tänka ut och nu mår jag fasiken jävligt bra! iaf när det gäller vissa saker.. andra saker, bara och glömma. Hade NO prov igår och gick väll hyffsat! och nu skriver jag uppsats på både eng. o franska :) ganska bra tidsfördriv? hah, elina goes pluggis!  jaja, och gumman, jag o sabbe håller tummarna för dig att du ska må bättre och vi är oroliga för dig! och jag saknar sabbe o julia! får bli en ferre snart dårå ;)
asså jag har ångest, ska jag ta eller inte ta svininfluensa vaccinet?! jag tror det lutar emot att jag ska ta den.
haha random.. asså, jag vill att du ska veta.. jag vill verkligen de! du är fan den enda jag tänker påååå!och jag längtar så gryyymt mycket till tahiland nästa höst, tahiland dirr!
asså har jag ens något vettigt att skriva? hah, men peace bree!



You don't know what you got 'til you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I’m going through is hurtful...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0