Efterlängtad helg.

Hej igen bloggen
Äntligen ett inlägg från Elina bby ! Veckan har gått super fort , vissirligen har jag bara gått i skolan, ondsdag,torsdag och fredag,  var sjuk mån tis , men skönt med lite avslappnade dagar som man i det är fallet inte får så ofta.Nästagrej jag längtar till är studidagarna som ligger på TVÅ dagar den här gången super kul !
Tyvär har säkert inga andra två dagar så ingen kan sova över eller hitta på något sådant kul. Jaja, skoldagen har vart bra, jag hade matte prov idag, känns som det gikc rätt bra men svarade ju inte på allt , så jag vet inte ;/
Ni får veta mina poäng sen om det inte blir allt för dåligt..
Jag har just hjälp mamma med att laga den underbara maten "Taco"  Ska straxt gå och äta det, mums på detta.
Imorgon blir det att åka och köpa skor, kankse ska köpa någon BH med. Sen blir det Älsklingen (L)
Mycket mys blir det säkert där
Ha det bäst !
Sabina loves you !
/ S

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

nawww jaa det är skönt med ledigt:$<33333 provet gick säkert jätte bra gumman!:)<3, TACO åt jag med woohoow goottt!:$<333, jaaa kommer bli såå mysigt och kul älskling :)<33333, And i loveee you tooo!<333333

2009-11-13 @ 18:26:11
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0