Deppdagem SÖNDAG

Åh, Imorgon är det skola ! Helgerna går alldedes för snabbt nu förtiden ändå hinner jag inte med så mycket.
Så som det brukar sägas , tiden går fort när man har roligt, men jag har inte alls hittat på en massa roliga saker, eller jo jonatan i lördags , men resten av fredagen och hela söndagen ? Vaknade imorse av att en massa "NEJ" flög runt i hela huvudet ! nej nej ,åt skolan , gå upp tidigt  , läxor , en allmänt stressad vecka i skolan. (n)
För mig är det helt underbart med helg, att få träffa ens gamla kompisar i gamla skolan (ens bästa bästavän) och ens underbara pojkvän. jaja , man får ta det som kommer och ta en dag i taget.
Min dag har vart rätt bra även om det är söndag, söndag är hemsk för att man hela tiden går runt och tänker på att de tär skola nästa dag, men dag nu , mamma väckte mig vid tio och sa att frukosten stog på bordet, skönt att slippa ta fram den själv. Klockan 12, tog jag bussen för att åka till stan för att försöka hitta nya underkläder, hittade ingenting på halva stunden , i sista sek , hittade jag iallfall en rosa Bh + Trosor. Bra köp för 158:-
Klockan var då 14 , och jag begav mig bort till sporthallen för att vänta på min lilla syster som hade dansat , åkte med min mamma hem , träffade också kära pappa , som jag fick en svettig kram i från, Mys hihi
Jag saknar honon sjukt mycket , ska försöka ta bussen hem till honom och sova där en natt. Nu i veckan ,
när jag kom hem , börjades det att lagas mat  eftersom vi skulle få främmande senare , efter god mat o fika åkte dom hem , och jag duschade och kollad epå hål i väggen , jag fick ett riktigt skrattanfall ! men det var sjukt kul ! (y)
Var det här ett långt inlägg ? hade trots allt ändå rätt mycket att bäretta. Hoppas elina skriver me rpå bloggen nu ;)
Ha det bäst , trots skolan imorgon ! håll ut , det ska jag
Saknar dig Jonatan , julia , elina och massa fler (L)
Dagens kommer mycket snart  med ! :)
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0