ACT NOW IMORGON

Hej bloggläsare !
Dagen har bestått av rep hela dagen till dans föreställningen act now imorgon. Så sjukt kul. Efter det vart det älsklingen (L)
Nu ikväll måste jag hinna med :
- Äta
- Packa kläder , ombyte till imorgon
- Gör mellanmmål till imorgon
- Matte -.-
Ha en så trevlig kväll alladessammans. Vill bara säga att jag hade världens mysigaste kväll hemma hos Jonatan !
/ Sabina Thorn
Scenkläderna fick bli det här. Fanns tyvär inte så mycket annat att välja på ;/
Det får bli bra :D huvudsaken är att jag kan dansa i det :) och att jag gör bra ifrån mig imorgon !

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

nawwww jaa det var såå mysigt, världens mysigaste kväll!! :)<3333333, jätte fina scenkläder :)! och du är säkert jätte duktig imorgon!! :)<33333333333:D

2009-11-04 @ 22:36:38
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: ina<3

ja vill md se dt :D <3

2009-11-05 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0