The game we play

halloj!
jag sov, vaknade av den förbenade telefonen. sen gick ja väll upp, åt. ae typ de vanliga sen så ringde ina, och hon kom hit inte långt efter! så har vi varit här, ah ja vill bara säga att arg som syskon kan man va? haha. Men så småning om ska jag åka till kusinen! blir kanske bastu sen kvälls dopp ;d? hehe,  jag har verkligen glömt bort hur snabbt den här sommarn har gått! snart är det slut med lov, och sabbe och jag forstätter inte i samma skola.. men vi har skolorna bredvid varandra soo :) nästa vecka drar vi igång med en liten träff! ska bli riktigt kul och jag ser verkligen emot det! ah, det beror ju förstås på.. jaja :)

If this Isn't Love i don't know what it is, Just tell me!



Kommentarer
Postat av: ina

hahaha ;D

2009-07-30 @ 10:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0