Stan

Nej nej nej....Nu åker Elina igen ! ;( jaja , jag får väll försöka blogga lite nu då :) en min dag har mest bestått av stan tornby :) Åkte dit vid kanske halv 2 ? , Vi åkte till Jysk mamma köpte ett bord och lite annat skit...Efter det åkte vi till Ikano , Köpte glass !!! :) GOTT! Senare träffade vi några och gick och kollade på en bil. Mamma funderar på en. Efter det åkte vi och handlade lite och sen åkte vi hem så jag kom hem väldigt nyss. Så det har väll vart en lång dag på stan kan man väll säga. Är sååå glad idag för imorgon ÄNTLIGEN ska jag till Jonatan :)<3333 sååå kul :) längtar !!! straxt ska jag nog hjälpa mamma att laga tacos :) Ha det bäst :) Puss & kram / S




                  NYTT !

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

såå kul! :D <33

2009-07-25 @ 19:13:39
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: Amanda

Köpte du en sån hårklämma sen ;) <3

2009-07-25 @ 22:54:34
URL: http://fabfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0