Sabina och Julia !

Yeeeah ! hejhej ! 
Igår kom Julia hem till mig och sovde över , när hon kom satt vi en stund vid datorn och lyssnade på musik m.m
Efter det fixade vi lite fika och cyklade bort till Tinnis och badade i ungefär 3 timmar. Hahaha den där rushekanan (vet inte hur det stavas tyvär) hih. Landningen var mycket snygg för både mig och Julia. HAH , Efter det cyklade vi hem och åt lite lyssnade på musikm.m lite senare på kvällen tog vi våra digitalkameror och cyklade bort till en lekpark och till en barack med klotter på. Vi fotograferade lite när vi skulle cykla ifrån lekparken kommer kanske 5 stycken barn vi inte känner med vattenpistoler och börjar spruta på oss !!!!! julia tar cykeln och jag springer för livet !! ahhh guud ! jaja lite roligt var det.  Bilder vi tog kommer lite senare någon kommer kanske här men de flesta kommer nog på www.sabinath.blogg.se , så se till att kolla där .  Idag ska vi nog fortsätta ta lite kort eftersom det var lite för mörkt för att ta kort igår så vart inte så många igår. Kanske cykla en sväng till stan med. Vi får se. Men jätte roliga dagar med Julia ! puss på dig julia måste vi göra om ! !!!!!!<3333
Imorgon eller på Lördag ska jag till Jonatan. Mycket kul !!! längtar mycket pussssssssss !
Ha det bra !

/S
  CP BILD PÅ SABINA THORN HAHA
                 Bilder kommer på www.sabinath.blogg.se  under dagen

Kommentarer
Postat av: julia

hahahhahahaaa bilderna! <3 haha ;d

mmh det måste vi verkligen! :*<3

2009-07-23 @ 13:13:40
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0