Ojojoj

Hoppsan nu har jag inte skrivit på ett tag , Har mest vart Elina som har uppdaterat nu :)
Men har inte skrivit på länge pga att jag har vart i halmstad från 15-20 Juli :)
Men hemma nu och det känns underbart ! har saknat alla något så fruktansvärt ! men på måndag väldigt snart bär det av till stockhol med Julia ! :D mycket trevligt l'ngtar såå ! 
Måste också säga att inlägget innan Elina har skrivit om platt/locktången är väldigt  väldigt rekomenderad har själv testat den och är riktigt bra faktiskt ! :) om man ska ha en platttång och locktång köp den ! :) men skydd ofc som Elina skrev :)
Avundsjuk på dig Elina ;)
Men Elina  vi får ta och va någon dag och fixa iordning designen på bloggen för nu är den vit :)
Men min dag idag då , efter lunch kommer Julia hit och sover över hos mig :) om det blir fint väder ska vi åka till Tinnnis , annars ska vi nog mest prata , fotografera , och tjocka Godis kanske ? :)<3
jaja , längtar ! :)

Ha det bäst pusssss ! <3

Saknar ELLLIIINA!

  Just my giiirls !        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0