Mys!

Jag skriver inlägg 24/7 just nu känner jag, hehe. men just nu sitter jag i soffan  och har precis ätit! grillat kött potatis och kantarellsås, mums! Väntar på att kusinen ska komma hem till landet, så att jag kan åka, är lite rastlös, och as sugen på att ta ett kvällsdopp! :D mina känslor är helt random, haha fattar inte varför, äh, men av sabbe och mig ska ni få se mer ''bilder'' framåt, och så måste vi renovera hela bloggen, hehe, och hej o hå. jag ska fixa iordning mitt rum också, står bara lådor i rummet, har ingen som helst lust att packa ner massa saker, och sen upp o allt, svimmar bara av självaste tanken! men nu har kusin kommit hem till sig, så nu drar jag iväg! Sabina kom hiiiiit, saknardig <3

Kommentarer
Postat av: Sabina Thorn

Elina jag kommer !<3

Jag saknar dig !!<33

2009-07-30 @ 10:10:53
URL: http://sabinath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0