Kändis livet kan inte vara lätt

Läste precis klick, m.m kändistidningar. kan inte vara lätt att vara kändis måste jag säga, se perfekt ut varje gång dom gör något bara för att det är massor jobbiga paparazzi omkring sig, jovisst en dag skulle jag klara mig, men hela sitt liv? hemskt. verkar det som iaf, och alla rykten man får. som inte ens är sanna! man vet ju redan nu att man blir förbannad på att höra rykten om sig själv, och bara om att det är ungefär 3 st som vet om det, men det sprids ju ändå. tänk er då att  det är folk från hela sverige som köper tidningen, och rykterna är väll i andra länder också. tänk er då, när det inte ens är sant. usch! haha, lilla jag tänker stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0