Hemma.. igen!

kom hem från figgeholm igår!
var riktigt mysigt, soligt och allt i samma paket!
men det hände en tråkig sak, den stora hunden, bet lipton,  och slängde upp honom typ tre meter upp i luften, jag bara såg nått brunt flyga, så han skrek så jag trodde att vi skulle behöva begrava honom i trädgårn! men vi märkte inget speciellt, och han badade osv. men sen på kvällen, så märkte vi att han hade ett stort äckligt köttsår! så min morbrors sambo, h on tänkte så, men lindade om honom ist. hehe, nästa dag så skulle dom linda om honom och trodde sedan att han hade punkterat lungan, men det visade sig att det hade blivit någt lufthål, ae jag fattar inte så mycket av det dom sa, men han ska iaf till sjukhuset idag!
aa, men annars har det varit bra! kommer bilder så snart som möjligt, ska lägga in alla bilder på datorn också!

/ e

Kommentarer
Postat av: Sabina Thorn

Aae fy !!!! stackars sööta Lipton!!!!

Hoppas verkligen att allt blir bra !!

Puss älskar dig elina !

2009-07-27 @ 18:46:31
URL: http://sabinath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0