Fredag, tv?

Aw, sabina :)  hon sjunger Otroligt bra! <3
som sagt var jag uppe redan sju, åkte till pappas jobb, och fixade iordning mig och åt frukost och sånt, sen blev det att köra en 9 håls runda i golf ;) solen stekte på som in i på förmiddagen, och vi hann precis in när regnet kom! men fick bara 10 poäng.. haha självmord! ;D men iaf, åt lunch, as gott! älskar golfklubbens mat asså :) ! men nu är jag tillbaka på pappas kontor, funderar på att ta en tur på stan? eller inte, orkar inte. mina ben är spaggetti! någon är tjurig på msn måste jag bara lägga till :) haha, idag ska vi också ta bort liptons drenars, dra ut röret.. kommer spy mäktigt!
Längtar hem till soffan, och datorn, ska bara ta det lugnt!  asså jag måste börja äta nyttigare! så bara lite godis och lite läsk, och pytte lite chips! :D haha som om jag klarat? sen får jag ta en nyttig smoothie på kvällen! det får bli mitt godis ikväll! ajuste.... måste packa innan jag kan tat lugnt. ska till västerås i imorgon! Fira Lisbeth som fyller 50 år, ska bli riktigt kul att träffa felix och marcus igen :) var ett tag sen nu!
ae, nu ska jag ta lite ''nyttigt'' ifrån kylskåpet! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0