Elinas och Sabinas nya blogg!

Nu är det så att jag och Elina har pratat om att starta en blogg tillsammans och så blev det. Jag (Sabina) har gjort designen här på bloggen nu så Elina har inte sätt den. Därför kan det bli så att den ändras lite då och då:)
Idag ska Elina till Turkiet så det blir nog mest jag som skriver mest nu i några dagar. Kommer sakna Elina sjukt mycket !
Men idag så ska jag på fest. 20 års fest. Min kusin josefine fyller 20 , därför ska jag på fest i Skäggetorp vid klockan 16.00 i eftermiddag. Just nu sitter jag med Spotify och lyssnar på musik. Men nu måste jag fixa lite annat puss på er och Elina får ha det bäst i Turkiet.

Ha det bäst!
   
/ St

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0