Äntligen!

Jag var i svartmåla, kom hem idag! blev en övernattning ;) trevligt, trevligt! och äntligen har sabina kommit hem! <3 saknat henne som in i bomben :) längtar verkligen tills på nästa vecka!  har planerat att åka till inas sommarstuga ett tag nu! men det verkar som det har blivit lite ''ändrade planer'' som inte glädjer! jaja, får väll hitta något annat ställe vi kan vara på efter sommarstugan då. Tog precis en dusch! shaved my legs! hatar stubbis asså! ;) men såg en riktigt stor gädda, som någon hade slängt upp på bryggan typ intil våran båt, höll på att spyy, flugor på också! tur att det kommer bli ett gädd lik där (y) good work, men fick höra av min morbror att för typ 2 år sen så har man hittat en mamut, som var infrusen, så dom håller på att tina upp den nu:D okej jag vet absolut inte hur vi kom in på det ämnet, och jag vet att jag kan vara seg på vissa saker, men stå ut :)
''gäsp'' ska upp tidigt imorgon, typ 7 eller något.. mördröm!

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sabina Thorn

ohh mys gädda förstår jag :) <3

jajjemen nu är jag äntligen hemma :D<3 saknar dig såååå in i BÄNGEn ! :)<33

2009-07-30 @ 22:54:17
URL: http://sabinath.blogg.se/
Postat av: ina

men , asså ja vill int dit , palla -.-

2009-08-01 @ 09:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0