Paramore's album :D MITT!

Shu bloggen.
Idag är det Torsdag och jag är sjuk och är därför inte i skolan. Jag är inte förkyld eller något sånt utan jag känenr mest att jag har lite ont i halsen,ont i huvudet och kroppen känns tung och konstig. Imorgon är det sista dagen i skolan för mig, för imorgon åker jag till Srilanka och kommer hem den 13 jan. Kommer sakna ALLA.
Men under tiden smsa inte ! för då får jag betala era sms (a' iallfall helften, (om jag inte har bästemmt att ni får smsa såklart , då är det okej ;) )
Igår var Jonatan här (L) och vi drog ut klockan halv tio och åkte pulka :D sjukt kul ! men jonatan var lite rädd mahaha. du är söt (L)
Jag fick också en helt underbar julklapp igår från min jonatan ! Paramore's nya album ahhh tänk att det är mitt !
Jag ÄLSKAR paramore och kommer lyssna sönder det under den 14 timmars resa till srilanka! Jag kommer nog lägga in ett litet inlägg imorgon också, sen kommer jag kanske blogga under första veckan där, och därefter får vi se.
PARAMORE (L)
Btw, har inte fått min systemkamera än, så bättre bilder blir det efter resan ;)
/ S

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

naww men älskling hoppas det blir bättre! :)<33, kommer sakna dig med sjuukt mycket!, det var verkligen jätte kul och mysigt igår!:)<33 ja det kanske jag var:$ du är såå söt!!, nawww bra att du gillar den!:)<3333 hihih gör det :D<33 puss älskar dig massor gumman!:)<333333333333

2009-12-17 @ 13:49:28
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0