Internet cafe = BAJS

Min rubriik...jo asso det finns inte cam, bara mikrofon , internet gor sjukt longsamt , inga bilder och det finns inte endel bokstever so julia sto ut , for jag sitter INTE po min dator, haha , for nogra dagar sen var det julafton och jjag fick ytligare lite paket, jag fick - (med det i sverige)




- Pengar , liter mer en 1000
-smycken
-klader
-hor saker hahah (hor) inte so jag menar
-sangklader
-ljuslykta
m.m kommer inte ihog...

men nar jag kommer hem ska jag fo min efterlangtande systemkamera :D ! yeeeeah

ska fota so himla mycket do :D  mer bilder po bloggen desutom :)

snart so ska jag till stan och kopa lite grejor, nott till julia och jonatan ska jag hitta med. Harom dagen kopte jag ett par orhangen (stora blommor) 195 rupies (12 kronor)

men skriver so fort jag kan igen puss

/ S



Kommentarer
Postat av: julia (a) aka, booberella (a)

Svar på dina kommentarer :D dom utan "å ä ö" :D



Postat av: tutterella:D

oh yeah do kan i foto tsm :D klart jag visar dig , haha for damp po att jag inte far tag i dig helle r, javla fitta :o men finnna saker du fiick :D nar jag kommer hem blir det att kopa systemkamera :D (L) ily (L)



sv: hah jah vi mååååste fotta tsm ! ;o :D men jag har nt köpt den än, pappa ska beställ Nikon D3000 från nätet så den blir billigare -,-' hahah :D (L)



Postat av: Tutterella igen -,-

bilder med systemkameran eller ? :D (L)

sjukt fina bilder iaf :D (L)

hoppas snon ar kvar nar jag kommer hem for do ska jag fot sonder kameran jag ska kopa :D (L)



sv: neh, som sagt vi har nt köpt den än :) tack ! <3 hih :) ja det hoppas jag, då blir snöbollskriiiiiiiiig :D :D (L) saknar dej (L)

2009-12-28 @ 12:25:49
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

naww vad fina saker! :)<33, aww gumman du är för underbar! :D<33, saknar dig ! älskar dig! :)<3333 och du kommer säkert ta as bra bilder med din systemkamera :D:D<3333

2009-12-28 @ 19:25:07
Postat av: nathalieh

nice blogg.

hur är allt med dig :)?

2010-01-04 @ 16:12:20
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0