Bad

Hejsan bloggen (:
Hoppas allt är bra med er, äntligen får jag sitta med min egen dator ! innan var det internet café och där fanns inte bokstäverna "å ä ö" och det klagade Julia på så.. hihi ;)
Iallfall , imorse vaknade jag och jag gjorde i ordning mig för att äta frukost. Efter frukosten badade jag först i poolen och sen i sköna havet, verkligen underbar i havet det var 28 grader i havet och 35 i luften. Idag har jag också passat på och ta kort på stranden och havet dom finns på bilddagboken (:
Solbränd har jag blivit också mahha :D
Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt äta gott och sen sova :) jonatan är inte inloggad idag heller , jonatan var är du ?:(
jaja , skriver kankse inte mera nu tills jag kommer hem , vet ej ;/ men vi får se hur det blir med den saken :)
ha det bäst puss ! / S

Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg, god jul! :)

2009-12-23 @ 15:57:49
URL: http://ampapampa.blogg.se/
Postat av: Jonatan Karlsson

hihihi kuul och skönt! :D:D<33, men jag kom in sen gumman :)<33 , du MÅSTE logga in mer!:$<333 Pusss älskar dig sabinis! och god JUL! :)<3333333333333333333

2009-12-23 @ 22:30:44
Postat av: julia (a)

hahahah men det stog ju lite konstigt utab "å ä ö" :D haha :) men asso kom hem snarrrt får panik när jag nt får tag i dejj :( (L)

btw, nyy blogg (a) www.juulliaaaa.blogg.se :)) tröttna på andra namnet :) haha, men saknar dej massa sabina, hoppas du har det BÄST! älskar dej massa ! <3

2009-12-27 @ 11:43:26
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0