Vart tog solen vägen ?

Hej bloggen !

Sitter här vid min dator lyssnar på musik och tittar ut genom mitt fönster och absolut ingen sol alls , vart tog den vägen ?
Hur som hellst , har super tråkigt här. Klockan kvart över 2 ska vi dra oss mot stan , jag och min familj ska tyvär till tandläkaren , Ush , läskigt ! , när vi kommer hem är inget planerat men senare mot kvällen blir det lite god mat , taco ! mums ! ,  Men inget speciellt roligt så , imorgon kommer Jonatan hem till mig , och ja vi får väll se vad vi kan hitta på , hoppas på lite bättre väder då , så man kan gå ut. Enligt Elina kommer videoupdates idag , hoppas det  , alltid kul med lite nytt och fräsht som kommer till bloggen. Mhm..finns nog inte så himla mycket mer att skriva , ska snart ta och äta lite mat , får se vad jag kan riva fram ur kylskåpet , 

Ha det ! (y'

/ Sabina Thorn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0