Var tog min uppdatering vägen ?;o

Hej Bloggish !

Gud min uppdatering är ganska sur nu... Skolan och allt det gör att det dröjer , tack Elina för du har uppdaterat för våra läsare !  Men dom senaste dagarna har jag ju som sagt vart i skolan , Börjar få lite vänner nu :) så känns riktigt skönt ! Jag har mest vart med Felicia , Malin. P  och lite flera :) dom är jätte jätte snälla ! , helt underbara  (L)  Men dom vanliga ämnerna har vi haft  , enligt mig så har vi en stört skön lärare i no haha :) musik med ... ohh Jag ha rnoh kläck i lurarna :O haha :D , Men danslektionerna är självklart roligast :) , Snart ska jag nog ta en sväng till Berga centrum och köpa lite godis...Kanske :) , Jag är en liten fettis :P Men mycket gott (a'  Just nu sitter jag och pratar lite på msn , just nu är det med Jonatan , Dunder agnes :D , och Lasse :D <3 hih :) , men jaa.. 
Har nog inte så mycket mera att skriva nu :) , men vi hörs :) 

Ha det bäst !
Pusss !


/ Sabina Thorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0