Updatering!

Oj oj oj,
tiden rusar iväg? ja. men iaf slutade faktiskt halv ett idag :d gör det varenda torsdag!
måste säga att byta till en ny skola är fan i mig jävligt kul! Efter skolan fick jag vänta i tre timmar på bussen. haha, gick med syrran och hennes polers som nollar små nollor :) gick och trallade igenom mycket garv! och blöt blev man på köpet.. haha!!!!!
sen  blev det att åka till Gåra för att fånga dom sista solstrålarna med syster och johanna. Blev dopp, och solnig, vart till och med bränd?! haha. tvätta även håret i det ''rena vattnet'' Och nu sitter jag här,  jag har blivit väldigt trött nu.. redan vid 9. aja,
förlåt om vi har varit dåliga på att updatera, men  nu är jag fan i  mig på g igen!
jag fattar ionte att jag säger det här... men det blir en rolig skoldag imorgon!

/ elina ekermann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0