Smink?!

Letar du efter nytt smink ? , och hittar inget bra utan blir bara missnöjd hela tiden , här kommer mina tips :)

Foundation

Mitt tips till er är Loreals foundation "True match" För det första håller den hela dagen , lätt att applicera ,
och täcker riktigt bra ! , finns i en massa olika nyanser och finns för alla hudtyper , finns alltid någon av dom som passar än !


Mascara

Mina tips om mascaror  , hmm , jag har rätt många tips där som är väldigt väldigt bra faktiskt , men bäst att bäretta om alla . Den första jag vill tipsa om kommer från Loreal , occh heter telescopic mascara , och är väldigt bra , fransarna ser ut att få en enormt stor längd , borsten är hård och gör att den får varje frans att bli längre , 


Mitt andra tips är en mascara från maybeline new york , colossal mascara ,  är en riktigt bra volym mascara , man får en riktigt vacker volym på sina fransar , detta är också en stor rekomandation till dig.


Det tredje och sista tipset på mascaror är  telescopic Explosion från L’Oréal Paris som är en mascara med en speciell borste som smidigt kommer åt både i övre och under fransens vrå utan att kladda. Mascaran separerar fransarna och ger en förförisk böjd form och fyllighet. Volym och längd ! inga klumpa , suverän mascara , stooor stor rekomandation!


Läppglans

Här har jag bara en rekomandation , men jag tycker att  den här är riktigt bra , och den är också från Loreal , ÄLSKA LOREAL , den heter glam shine och ska hålla upp till 6 timmar , det gör den kanske inte tyvär men den håller väldigt länge , mycket längre än dom andra ! , det som också är bra med den är att när man har haft den ett tag på läpparna känns det inte som man har något utan det bara skiner och glittrar , ett stort + !

 

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Tror jag ska fixa lite HAHAH :D skoja...eller..

2009-08-07 @ 15:00:41
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0