Roligt väder..

Hejsan allihoppa!
Igår kväll så satt sabbe och jag och snackade på msn, vart i helvete tog sommarlovet vägen? vi har ju knappt sett varandra! Vi tar igen det, Vi pratade också om våran design, börjar nästan bli pinsamt att vi skriver att vi ska göra det snart men det har ju tagit en jäklarns lång tid, hehe. men snart så! Och när jag vaknade imorse, så lyste det bakom draperiet. förväntans fullt så drog jag upp det och... Knall vitt mulet och regn. aha! aja, får vll sitta och mysa med lipton framför en film :)

Fästingar. fyfaan!
 
När jag satt och tog lite kort oså, med Lipton. så kliar jag honom på halsen. jag kände något stort. haha trodde nästan att det var en fettklump, men icke så. en äckligt stor fästing! så jag sprang med honom och en pincett till diskbordet, och när jag tittar en närmre titt så är det en stor fästing, och en LITEN fästing som typ sitter på den stora!! fick nästan spya upp i halsen! sen när jag äntligen fick loss båda, så ser jag att den stora kravlar. fyfan panik! Så tar jag en tändsticka och försöker att tända på dom båda, haha jag brände nästan upp hela skiten, jag la i dom i ett tepåse omslag och jag fick inte stopp på elden. haha hjärtklappningen var i fullfart i nån sekund! haha min morgon ser jus ut uh?
UUSSSCH, skulle känna på han nu igen, HITTAR EN LIKA STOR PÅ ANDRA SIDAN!!
lyckodag :( ?

VideoUpdates!

Ja, sabbe och jag har lovat alla, och datorn har ju haft lite kul. haha men jag har inte fått in dom än! men snart så! Ni får ett litet smakprov på hur vi kommer att ha det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0