Pj style!

Ja, Nu har ju så kallat '' PJ Style '' blivit inne, kommer från göteborg och spridits sig vidare!
Jag vet inte vad jag tycker, endel använder det på ett riktigt fult sätt! Att tillexempel ha snoddar ända upp till knäna, nae, inget jag föredrar asså! men jo visst, 3-4 stycken går väll för sig, (haha nu låter jag som om jag är värsta experten men det är jag verkligen inte! ) Alla har sin egna stil. men det är ju snyggast att ha det på, Chinos,  eller pösiga jeans! mjukisbrallor, ah då har det nog gått lite för långt för min del. Från 1-10, så ger jag nog en femma, man ,åste verkligen använda det rätt för att det ska vara snyggt!
Här har vi ett exempel på det som jag inte tycker är så snyggt, men det är Pj style iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0