Natt inlägg..

..Eller nästan iaf! klockan är 23:51, och just nu sitter jag och väntar på att min kära syster ska komma hem! Min andra kära syster ville inte göra mig sällskap då.. haha men sitter här med laptopen i soffan och kollar på ''Fist of zen'' på Mtv i bakrunden. På Mtv finns det så himla m¨ånga patetiska reklamer som ''Jambo'' och sådant! står med en pytteliten text nedanför, 50/kr per vecka! helt sjuuuukt! förståå hur många som blir blåsta av det! själv har jag aldrig blivit lurad på något sådant! jag ber varenda person som läser detta, gå aldrig på något skit som är på tv! läs alltid extra noga eller ta reda på mer om ni verkoligen vill elller behöver ( vad det nu är då ) bara ett tips!


Som sagt! Vi vet att ni säkert tycker att det börjar bli tjatigt med att vi hela tiden säger '' vi ska fixa bloggen snart ''
det ska vi, men vi har bara skjutit upp på det hela tiden, har inte haft tid! det är ju så, iaf på det senaste har det varit så. ja, så är det! haha, det blev ett Nattinlägg i alla fall! nu är klockan 00:05! hihi :d
ajuste, nej det blev ingen ''spa kväll'' för mig ikv'äll, men jag har ''bokat'' in det imorgon kväll istället ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0