Muuumsigt

Hej igen :)

Har precis ätit god mat :)! taco blev det idag , super gott enligt mig , min favorit ! förut var jag hos tandläkaren som jag tyvär tycker är väldigt väldigt läskigt , jaja men sån är jag (a' , men iallfall....inget fel på tänderna allt var i bra skick ;)
kvällen blir nog att gå ut lite senare :) , sitter också och väntar på Elinas videoupdates jag lovar dom kommer ! , hon håller just nu på och överför till youtube osv :) , längtar till att få se vad det nya är :) , asså gud muums med taco då ! , hihi , imorgon kommer kanske Jonatan , hoppas det iallfall , saknaden stor , again!

Till fräshingen blir mycket snart nu. Jag och Elina har börjat prata om att va nu någon dag , 

Puss & Kram 

/ Sabina Thorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0