Men elina....

Neej nu ska Bästa Elina iväg idag igen ! bajs på det ! jaja , hoppas du får det roligt Elina :)<3 du får smsa!
Men idag är ingenting planerat , jag var med Jonatan igår men det får ni läsa om på min blogg :)  http://sabinath.blogg.se
Men som sagt är ingenting planerat så det kommer bara vara tråkigt idag känner jag. Men kanske blir lite mer updates här idag då. Jag och Elina ska försöka träffas så snart som möjligt och fräsha till våran blogg lite . Precis som hon skrev i några inlägg innan är nyheten att det kommer att komma lite videor och lite smått och gott som kan vara kul att läsa och titta på :) , ci kommer också lägga ut lite rekomendationer som tillex. babyliss icurl som elina har gjort och hur man gör med endel saker :) , hoppas det kommer bli något som ni tycker om iallfall :) 

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0