Kan man ha tråkigare ?...NEJ

Hejsan Bloggen ! , 

Nu är jag tillbaka här , hoppas verkligen att mitt videoinlägg dög till er , man vill verkligen inte göra bort sig ! såå vi får väll hoppas , Men idag har jag vart med Jonatan , jätte dåligt väder tyvär..så vi kunde inte gå ut som vi ville..men jaja , det vart att sitta inne och mysa lite istället , riktigt mysigt ! , men senare åkte vi hemm till min far och Jonatan följde med , jag hittade en lite gamla filmer på mig haha , vågade trots allt visa honom , förvådnadsfull !  skratt vart det men men , man var väll som man var när man var liten ;) , när man ser mig som liten , hmm , då handlar det om sånf (sjunga) dansa och damp ! (y' hihi , men annars just nu då , ligger i sängen med min dator och har väldigt väldigt tråkigt bara väntar på att något lite spännande och kul ska hända . Har väll inte så mycket mer att skriva men en sista grej som är en fråga till er läsare och lovanu att svara på frågan genom att komentera här nedanför :)  1. Ska jag och Elina fortsätta med videoinläggen ? 2. Vad vill ni läsa om ? 3. Vad gillar du med våran blogg ?

LOVA att svara nu :) , desto mer vi får veta av er läsare desto intressantare blogg har ni att läsa :)
Japp , men det var allt för lilla mig :) ha det super !

/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! jag läser eran blogg lite då och då!

1. Ja det tyccker jaag!

2. Lite olika, typ, så som ni gör?

3. det jag gillar med eran blogg är att den är speciell och rolig att läsa!

2009-08-12 @ 23:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0