Jag fucking suger ;o

Hejsan...

Asså jag skäms , jag seriöst suger på att skriva blogg nu för tiden , jag måste lägga in ett litet kol. Hur kul är det för er som nu läser min och Elinas blogg , att komma in på våran blogg och det finns inte ett jävla nytt inlägg någon gång , oj vad roligt... -.- Jaja , förlåt jag ska faktiskt börja skärpa mig nu och försöka skriv amer nu.  Men idag från imorse till klockan halv tio har jag jobbat för en av pappas  bästellningar , jag fick iallfall lite pengar och då är allt värt det. Jag har lyckats få ihop 580 kronor till nu. Yeah! 
Men imorgon.....vet inte vad som händer , men ja....hoppas på något kul hihi § 

men ja , har väll inger mer att skriva om , 


ha det bäst puss 

/Sabina Thorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0