hemma....tyvär :'(

Hejsan Bloggen!

Känner mig stolt över mig och Elina just nu som håller bloggen uppdaterad ! istället för ändel andra som nästan aldrig skriver , så det är bra ! , Men idag har det vart en gooos dag ! , åkte hem ifrån klockan 10 och kom till Jonatan typ kvart över , spelat lite dator , musik , mys , vart ute och såna saker har vi gjort. Trevligt trevligt ! , Imorgon ska jag till TANDLÄKAREN ;O ahhhh hata ! , läskigt att gå dit :$ enligt mig (A) , Jaja , jag överlever väll. På kvällen sen tror jag att någon av mammas kompis kommer , tråk för mig i för sig , men jag får iallfall äta taco ! :d hhahahha yey! Gott! 
Annars tråk dag imorgon. Men idag en toppen dag ! 
Btw ....Elina...du och jag MÅSTE fasen va nnu !


Puss ha det !

/ S

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

YEAAH! :D<333333

2009-08-10 @ 20:04:15
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0