Helt sjukt!

SHIT! haha vaknade av att min mamma ringde och sa:- Kan du åka bussen till mig så kan du och jag shoppa i Norrköping? jag:- ah, men bussen går inte förns halv 3.. mamma:- aha ok, men vi struntar i det då
sen lägger vi på, och min syrra blev helt plötsligt väldigt sugen på att shoppa där, så vi ringde till mamma, så hörde jag johanna säga till mamma i telefonen i bakrunden. Vi cyklar! Sagt och gjort så var vi på dom där cyklarna och redan påväg mot stan! mitt från ingenstans på landet till stan! haha, vi hade ränat med minst 2 timmar, för med bil tar det ungefär 20 min till stan. men vi var ju så alerta så det tog 45 min :) sen åkte vi till Nkpg, och har gått där på stan i ungefär 5 timmar eller ngt.. haha snacka om att bränna ner på fettet :o Hitta väll inget sådär jätte speciellt, eller jo ett armand, och en väska! Ae gud, jag är ingen razze mot fjortisar men herre jävlar! fjortisar precis överallt! såg nog inte en enda ungdoms tjej som inte var fjortis! verkar som om det är mode med att vara fjortis? stor lerkaka i hela fejat! usch! men nu är jag hemma iaf! ska äta lite hemmagjord kebab! mums! sen åker jag till johanna och sover där, mys pys!

Kommentarer
Postat av: Sabina Thorn

HAHA , det är bra Elina cykla in till stan :D duktig! :) hah sägert , massor fjortisar över allt bläää! :P

2009-08-13 @ 19:36:00
URL: http://sabinath.blogg.se/
Postat av: .....

int razze mot fjortisar ? ;S ;o

2009-08-13 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0