Hata ! Brännäslor !

Hej Bloggen !

Pratade nyss med Jonatan i telefon som ni säkert redan har listat ut pågrund av rubriken.
Och just nu sitter här och skriver blogg och nynnar på en sång. Hiih  känns skönt såhär på kvällen 
Allting lika skönt med lite avkoppling efter en lång dag. Men idag har jag vart i stan och det är det jag har hunnit med idag , 
För det mesta.. Nu ska jag bäretta om vad jag lyckades göra lite tidigare under dagen. Så tur som jag har !
Jo det var såhär Sanica ville gå och fiska och självklart var jag den personen som var tvungen att följa med.
Men på hem vägen tar vi en annan väg , genom skogen , det jag inte ser då som är lite underligt är att det var typ en hel jävla skog med brännässlor som jag på något underligt sätt iNTE såg. Så jag gick på liksom som ingenting sen kände jag , aaaaaj faaaaan !  brände som fasen ! och jag försökte ju springa ur den där skogen av dom hihi som man brukar. Men ligger såklrt en pinne eller rot på marken som jag inte ser som jag snubblar över ! och ramlar i shiten ! och inte precis det skönaste kan jag väll tala om , ingen rekomandationen , var mer försiktig än jag ! så ordnar sig era liv ! :)
Så när jag kom hem gick jag fram till frysen och drog fram is , och la på. ohh riktigt skönt efter det har bränt och svidigt något så fruktansvärt. Men jaja , på kvällen nu har jag inte gjort något speciellt , jag satt vid min laptop vid msn spelade röj med Jonatan :D ! yey ! gick bra (y' haha ,  Men nu har jag för det mesta rätt tråkigt , så efter det här blir det nog att dra sig mot sängen. KANSKE iallfall , får inte bli för sent iallfall ;)  Imorgon blir det kankse att träffa Elina inte säker än men vi får se :) , då fixar vi iallfall bloggen , äntligen tänker ni ;) svinstia vafan nu :O hihi ;) enligt er eller hur ? 

Men nu börjar jag bli lite trött :) ha det bra och sov gott kära läsare :D

Ha det bäst ! :) Imorgon kommer nog videoinlägg från mig :D 

Puss / Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det va kul med röj-flaggor du är så bra gumman :)<33

2009-08-14 @ 10:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0