Godispåse i handen IGEN.....

Hej Bloggen !

Sitter hos min pappa med en godispåse i handen igen....blivit mycket mycket godis nu på några dagar .
Igår åkte jag till Berga för att handla lite godis. Vi låser cykeln springer in köper godis kommer tillbaka , men vi får inte upp låset?! låset lagga ihop och det var verkligen omöjligt att få loss det , och jag ser klockan och märker att det bara är ca 25 minuter innan Julia kommer hem till mig! stor stor panik! , men det slutade med att jag gick hem , haha jaja , sen kom iallfall Julia , och vi satt och vid datorn en stund sen vart vi så sugna på att bada , så vi letade lite efter bad , och sen cycklade vi bort till stångån och badade där , sen ringde Goding och Anton och bad oss att sticka bort till kinda kanal , så det gjorde vi , så vi bytte om och badade med dom igen :) jätte kul! sen åkte vi hem och kom hem vid klockan kvart över nio då lagade jag och julia lite mat (Hamburgare) gott ! , sen vid kvart över tio igen vart det att cykla bort till stan och träffa Anton och Goding igen , vi kollade lite på film , sen lite dator och musik. Sen gick vi ut på taket och alla satt verkligen och pratade och jag fick faktiskt hur ycket hjälp som hellst på saker och ting jag undrade över ! TACK! sen gick vi in igen satte oss o köket tjocka godis och pratade massor ! sen gick vi ut på stan (02.10) kankse ;) hah jätte kul va det , sen cyklade vi hemåt , och kom hem vid halv 3 , vi fixade oss och sen la oss , imorse cyklade vi bort till Berga och klippte av låset på cykeln så det fixade sig trots allt ! , Sen kom min syster , så blev att umgås lite med henne . Och julia åkte hem. Klockan 4 kom pappa och hämtade mig och Sanica och nu sitter jag hemma hos pappa , och som sagt....med en godis påse IGEN!
haha nyttigt ! imorgon åker jag till Jonatan ! :) MYS!
Puss hej /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0