Ett helt onödigt inlägg..

Hej hopp gummisnopp!

Haha! Ska poppa pocorn, och äta polly, och sätta mig i soffan och mysa till en film! Har varit kul.. i skolan måste jag säga :)
evelina och ida ;) <3 ajaaaaaaaa, vet einte vad jag ska skriva :( har varit en kråka på att updatera, tkr jag iaf :o
HAHA nej nej, vi har inte en fjortisblogg att vi skriver vad vi gör varenda dag!! haha å gud!
men saknar sabina något enormt.. Kupan snart :o ? haha!!!!
ae, gu vad nödvändigt att jag skriver om massa strunt,  tack för att ni läste ;) haha
/e

Kommentarer
Postat av: Sabina Thorn

jaaa såklart att det blir kupan :D !!!!!<333 saknar dig med gullunge :)<3333 ILY<3

2009-08-22 @ 10:40:44
URL: http://sabinath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0