Asså man dööör !

Hej hopp bloggisen !

Ja , jag känner att jag typ aldrig hinner att iuppdatera här , men nu är det bara så himla stressigt och såå mycket att göra pga skolan , Men nu sitter jag här och ska straxt packa min väska till skolan imorgon för imorgon bär det av till trädgårdsföreningen och simhallen med nya klassen :) ska bli lite spännande oså , hoppas man lär känna alla mycket bättre för just nu har jag inte någon speciell att vara med , eller jag är ju med lite människor sådär ibland men ingen sådär speciell , men hoppas på det bästa , känns så ensammt ! , Men imorgon ska jag också gå på bio med MIN Jonatan sötnoos , ska bli riktigt riktigt mysigt faktiskt , betyget på filmen får ni imorgon :D ,  Men ja , här fick ni iallfall ett litet inlägg från mig :) , hinner nog inte att skriva imorgon men nästa dag säkert :) ha tålamod , så hooppas vi på att Elina underhåller er under tiden :) men nu måste jag packa min väska :) 

ha det bäst , puss på er !

/ Sabina Thorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0