27 GRADER?!

haha, trodde inte att det skulle bli såhär varmt idag! det var nästan lika varmt igår också, skönt nu att det är fint dom sista dagarna, eller veckorna innan skolan börjar måste jag säga! var faktiskt 27 grader, helt sjukt aså! och jag tog ett dopp i svartmåla, gu vad härligt, 25 grader i vattnet.

och måste bara tilläga, att min hund Lipton, kom hem och jag ringde på dörr klockan ( trodde nämligen att min syster var hemma) först kommer et gnällande, sen ett ylande, om och om igen, hah jag bara stod utanför och lyssnade en kort sekund.. eller två! hah lät jätte sött! sen öppnade jag dörren, kom han rusande ut och sprang runt, runt runt, överlycklig? man kan tro det ja!

har tyvär inte fått bilderna än. men snart så. bättre sent än aldrig?


jag vet inte riktigt vad som händer ikväll! får se, ingenting bestämt. snart så ska jag äta köttbullar och hemodlade potatos!
whatever bye!

/e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0